اخبار

شعبه کرمانشاه شرکت پرسیس ژن در دانشگاه معرفی شد.

شعبه کرمانشاه شرکت پرسیس ژن در دانشگاه معرفی شد.

جلسه معرفی شعبه کرمانشاه شرکت پرسیس ژن در تاریخ 7 شهریور 1400 ، به صورت مجازی با حضور دکتر خدارحمی معاون تحقیقات و فناوری ، دکتر ورمیرا مدیر توسعه فناوری سلامت ، دکتر کارآگاه عضو هیئت رئیسه شرکت پرسیس ژن، دکتر دریتیم مدیر شعب پرسیس ژن، دکتر علی آبادی ریاست دانشکده داروسازی و مجریان طرح های فناورانه برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا دکتر خدارحمی توضیحات مربوط به شروع همکاری و انعقاد تفاهم نامه را ارائه دادند. در ادامه جلسه توضیحاتی در خصوص نحوه حمایت شرکت پرسیس ژن از ایده های فناوران توسط دکتر کارآگاه و دکتر دریتیم ارائه شد.

به منظور ارائه طرح ها در این جلسه، از بین طرح های موجود دو طرح تحقیقاتی با عناوین "طراحی و ساخت پچ پوستی گرانیسترون با روش الکتروریسی نانو الیاف دارو و آزمایش های رهش دارو در محیط برون تن" و "طراحی وساخت فرم نیمه جامد از ترکیب عصاره هیدروالکلی گیاهان دارویی آویشن کوهی ، بابونه و لعل کوهستان، ارزیابی خصوصیات فیزیکوشیمیایی و بالینی آن، جهت تسکین دردهای استئوآرتریت" توسط دکتر تحویلیان و یک طرح با عنوان "تهیه و ارزیابی نانوالیاف کلاژن حاوی داروی لیدوکائین و ویتامین ث و کاربرد آن به عنوان پد بی حس کننده در دندانپزشکی" توسط دکتر ارکان ارائه گردید.

در ادامه نمایندگان محترم به نکاتی در رابطه با نحوه حمایت از طرح های ارائه شده اشاره کردند. در پایان دکتر علی آبادی نکات تکمیلی در خصوص همکاری با فناوران محترم را اضافه کردند.

۹ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۰۷