اخبار

بار دیگر دانشجویان جوان نشان دادند که می توانند.

بار دیگر دانشجویان جوان نشان دادند که می توانند.

کارآفرینان جوان دانشگاه با هدف ایجاد شغل و درآمدزایی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه و تامین نیاز روزانه ماسک استان به جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا اقدام به تاسیس کارگاه صنعتی تولید ماسه سه لایه جراحی کردند. در این کارگاه تولیدی، 70 نفر از همشهریان با اولویت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی به طور مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار هستند.

شرکت آراد آبادیس زاگرس با مدیریت دانشجویان عضو مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، به عنوان یکی از پنج تولید کننده صنعتی ماسک های جراحی این استان، موفق  به اخذ مجوز های لازم از اداره صنعت و اداره تجهیزات پزشکی استان شدند. محصولات این شرکت از بهترین مواد اولیه و با رعایت تمامی اصول بهداشتی و پروتکل های لازم تولید و پس از استریل در اتاق گرم و لامپ uv روانه بازار مصرف می‌شود.


دکتر ورمیرا مدیر توسعه فناوری دانشگاه طی بازدید از این کارگاه تولیدی خاطرنشان کرد: در روزهایی که عده ای دائما از ناامیدی دم می زنند، دغدغه مندی، امید و خودباوری شما دانشجویان قابل ستایش است و این اقدام باید زمینه فعالیت های گسترده و گام های بزرگتر توسط دانشجویان دانشگاه در آینده باشد

۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۵۶