دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه / میز خدمت / تشکیل پرونده تامین اجتماعی و اخذ کد کارگاهی

تشکیل پرونده تامین اجتماعی و اخذ کد کارگاهی

عنوان خدمت: تشکیل پرونده تامین اجتماعی و اخذ کد کارگاهی

شناسه: 10000600213

نوع خدمت: فناوری

شرح خدمت:

 هر شرکتی پس از شروع فعالیت در صورت بکارگیری نیروی کار می‌بایست با مراجعه به نزدیکترین شعبه تأمین اجتماعی و گرفتن کد کارگاهی، افراد شاغل در شرکت خود را بیمه نماید. شـعبه تأمین اجتماعـی پـس از انجـام مراحل اداری، از محـل مربوطه بازرسـی به عمل آورده و پس از شناسـایی کارگاه و تعداد افراد شـاغل در آن و در صـورت احـراز فعـال بـودن کارگاه، حداکثر تا 30  روز اقـدام بـه صـدور کد کارگاهـی و اعلام آن بـه واحـد درآمد شـعبه جهت تشـکیل پرونده کارگاهی خواهد نمود. شرکت های فناور عضو مرکز رشد می‌توانند از خدمات تشکیل پرونده تامین اجتماعی و اخذ کد کارگاهی که در شبکه خدماتی مرکز رشد توسط شرکت های همکار مرکز  رشد ارایه می‌شود با تعرفه مصوب بهره مند شوند.

 

مدارک لازم برای انجام خدمت:

1.      فرم تکمیل شده درخواست

2.      اساسنامه شرکت  

3.      روزنامه رسمی هیات مدیره شرکت

4.      کپی کارت ملی و شناسنامه مدیر عامل شرکت

5.      کپی کارت ملی و شناسنامه افرادی که بیمه می‌‎شوند.

 

مراحل گردش کار:

1.      ارسال فرم درخواست به مرکز رشد به آدرس  startup@kums.ac.ir

2.      معرفی شرکت متقاضی به شرکت همکار

3.      تحویل مدارک فوق الذکر به نماینده شرکت همکار

4.      هماهنگی از سوی شرکت همکار جهت تکمیل فرم بازرسی اداره تامین اجتماعی توسط شرکت متقاضی

5.      ارایه فرم تکمیل شده به اداره تامین اجتماعی توسط نماینده شرکت همکار

6.      انجام بازرسی توسط نماینده اداره تامین اجتماعی

7.      دریافت کد کارگاهی توسط شرکت همکار

8.      اطلاع به متقاضی و واحد شرکت ها

نظرسنجی




پس از مطالعه طرح کسب و کار توسط داور،  فرم داوری تکمیل شده را به واحد شرکتها مرجوع نموده و کارشناس واحد شرکتها نظرات داور را برای فناور بصورت ایمیل و یا واتس آپ انتقال میدهد.

معمولاً چهارشنبه های آخر هر ماه و یا  برحسب اضطرار ماهی دوبار شورا تشکیل می‌شود.

اساسنامه، صورت جلسه هیات مدیره،صورت جلسه موسسین، آگهی ثبتی، آگهی آخرین تغییرات، آگهی  روزنامه رسمی

هر واحد اداری  دارای خط تلفن ثابت، سیستم و میز اداری می باشد متراژ فضاها بصورت  فضای 5 و 10 متری  و فضای کارگاهی  می باشد.

در صورت داشتن فضای اداری خالی طبق درخواست کتبی فناور مبنی براستقرار در مرکز رشد در زمان انعقاد قرارداد استقرار فضای اداری تنظیم می‌گردد.

میزان اجاره بها به ازای هر متر مربع ده هزار تومان می باشد که بر اساس مصوبه شورای فناوری بصورت سالیانه تعیین می‌شود. نحوه پرداخت اجاره بها هر دو ماه می باشد.

تسهیلات خرد توسط واحد مالی دانشگاه علوم پزشکی و به مبلغ 8 میلیون تومان می باشد .

تسهیلات کلان سقف ندارد و با توجه نظر شورای فناوری و براساس طرح توجیهی ارایه شده مشخص می شود.

تسهیلات کلان از طریق موسسات عامل مانند صندوقهای پژوهش و فناوری طرف قرارداد دانشگاه و یا بانک پرداخت می‌گردد.

جهت تسهیلات کلان پس از تایید شورای فناوری حداکثر دو ماه و حداکثر تا %70 مبلغ تسهیلات

 جهت تسهیلات خرد پس از تایید شورای فناوری حداکثر یک ماه

میزان اقساط بازپرداختی تسهیلات کلان  در شورای فناوری دانشگاه تعیین می‌شود و معمولا پنج ساله با یکسال تنفس  می‌باشد.

باز پرداخت تسهیلات خرد با تایید شورای فناوری  پس از پایان دوره رشد و یا خروج از مرکز

ارایه اظهار نامه، فاکتور فروش و شفافیت مالی، اقدام جهت دانش بنیان شدن ، پرداخت رویالتی

کارشناس مربوطه:

تلفن تماس:38254144-083   /   38241696-083