دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه / میز خدمت / حمایت مالی با پرداخت اعتبار خدمات پشتیبانی

حمایت مالی با پرداخت اعتبار خدمات پشتیبانی به واحدهای فناور عضو مرکز رشد فناوری سلامت

عنوان خدمت: حمایت مالی با پرداخت اعتبار خدمات پشتیبانی به واحدهای فناور عضو مرکز رشد فناوری سلامت

شناسه: 10000600208

نوع خدمت: توسعه فناوری

شرح خدمت:

-        اعتبار خدمات پشتیبانی جهت کمک به واحد فناور در اجرای برنامه ها و پرداخت هزینه هایی از قبیل: پرداخت اجاره بهای دفتر کار، هزینه ثبت اختراع ایده محوری، اخذ کد اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی، حضور در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها، پرداخت حق مشاوره، شرکت در دوره های آموزشی و... اختصاص می‌یابد.

-        حداکثر مبلغ اعتبار 80/000/000 ریال (معادل هشت میلیون تومان) تعیین گردیده است.

-        اعتبار خدمات پشتیبانی بنا به درخواست واحد متقاضی و موافقت شورای فناوری طی یک مرحله یا بیشتر قابل پرداخت خواهد بود.

-        واحد فناور می‌بایست جهت ارایه تضمین مالی به میزان دو برابر مبلغ تسهیلات به همراه ضامن به کارشناس حقوقی مدیریت توسعه فناوری سلامت (سرکار خانم ناهید حسینی) مراجعه نماید.

-        این تضمین پس از تسویه حساب نهایی و با درخواست واحد فناور مسترد خواهد شد.

مدارک لازم برای انجام خدمت:

-        تکمیل فرم درخواست اعتبار خدمات پشتیبانی همراه با مدارک و مستندات در صورت هزینه کرد  

-        تضمین تعیین شده

مراحل گردش کار:

  1. ارسال فرم تکمیل شده درخواست اعتبار خدمات پشتیبانی  به آدرس ایمیل ..........
  2. بررسی درخواست در مرکز رشد و ارجاع به رییس مرکز رشد  
  3. در صورت موافقت رییس مرکز رشد، ارجاع درخواست به شورای فناوری دانشگاه
  4. بررسی درخواست در شورای فناوری دانشگاه (شورای فناوری دانشگاه معمولا در پایان هر ماه برگزار می‌شود)
  5. اطلاع رسانی رای شورای فناوری به واحد فناور
    در صورت موافقت شورای فناوری با درخواست، فرایند پرداخت تسهیلات بصورت زیر ادامه پیدا خواهد کرد:
  6. تحویل تضمین مالی به کارشناس حقوقی مرکز رشد (خانم ناهید حسینی) مطابق با جزییات شرح خدمت
  7. ارسال نامه پرداخت تسهیلات به امور مالی معاونت تحقیقات و فناوری همراه اصل تضمین (رونوشت نامه از طریق ایمیل به واحد فناور ارسال خواهد شد)
  8. واریز تسهیلات به حساب واحد فناور از سوی امور مالی معاونت تحقیقات و فناوری
نظرسنجی




پس از مطالعه طرح کسب و کار توسط داور،  فرم داوری تکمیل شده را به واحد شرکتها مرجوع نموده و کارشناس واحد شرکتها نظرات داور را برای فناور بصورت ایمیل و یا واتس آپ انتقال میدهد.

معمولاً چهارشنبه های آخر هر ماه و یا  برحسب اضطرار ماهی دوبار شورا تشکیل می‌شود.

اساسنامه، صورت جلسه هیات مدیره،صورت جلسه موسسین، آگهی ثبتی، آگهی آخرین تغییرات، آگهی  روزنامه رسمی

هر واحد اداری  دارای خط تلفن ثابت، سیستم و میز اداری می باشد متراژ فضاها بصورت  فضای 5 و 10 متری  و فضای کارگاهی  می باشد.

در صورت داشتن فضای اداری خالی طبق درخواست کتبی فناور مبنی براستقرار در مرکز رشد در زمان انعقاد قرارداد استقرار فضای اداری تنظیم می‌گردد.

میزان اجاره بها به ازای هر متر مربع ده هزار تومان می باشد که بر اساس مصوبه شورای فناوری بصورت سالیانه تعیین می‌شود. نحوه پرداخت اجاره بها هر دو ماه می باشد.

تسهیلات خرد توسط واحد مالی دانشگاه علوم پزشکی و به مبلغ 8 میلیون تومان می باشد .

تسهیلات کلان سقف ندارد و با توجه نظر شورای فناوری و براساس طرح توجیهی ارایه شده مشخص می شود.

تسهیلات کلان از طریق موسسات عامل مانند صندوقهای پژوهش و فناوری طرف قرارداد دانشگاه و یا بانک پرداخت می‌گردد.

جهت تسهیلات کلان پس از تایید شورای فناوری حداکثر دو ماه و حداکثر تا %70 مبلغ تسهیلات

 جهت تسهیلات خرد پس از تایید شورای فناوری حداکثر یک ماه

میزان اقساط بازپرداختی تسهیلات کلان  در شورای فناوری دانشگاه تعیین می‌شود و معمولا پنج ساله با یکسال تنفس  می‌باشد.

باز پرداخت تسهیلات خرد با تایید شورای فناوری  پس از پایان دوره رشد و یا خروج از مرکز

ارایه اظهار نامه، فاکتور فروش و شفافیت مالی، اقدام جهت دانش بنیان شدن ، پرداخت رویالتی

 

نام کارشناس: سرکار خانم ژیلا مشعشعی

تلفن تماس: 38254144-083   /   38241696-083