اخبار

افتخار آفرینی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سیزدهمین دوره المپیاد کارآفرینی

افتخار آفرینی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سیزدهمین دوره المپیاد کارآفرینی

در این نشست که با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاون محترم آموزشی، رئیس و معاون محترم مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، اساتید و دانشجویان در تاریخ 29 آذرماه 1400برگزار شد، دانشجویان در فضای صمیمی به گفتگو با ریاست و معاونت دانشگاه پرداختند و پیشنهاد ها و انتقادات خود را در مورد شرایط  موجود عنوان کردند.

پس آن ریاست دانشگاه و اساتید با اهدای لوح های تقدیر و مدال های دانشجویان و نیز هدیه کارت از دانشجویان و اساتید مدرس تقدیر به عمل آوردند.
اخلاق ، انسانیت و دلسوزی سر لوحه کار ما باشد.

دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه در نشست تقدیر از افتخار آفرینان المپیاد:

  • این نشست ها مطلوب من است اما مشکلات و بحران‌های متعدد از جمله کرونا باعث شد که ممنوعیت تجمع وجود داشته باشد و دیدار با دانشجویان برای ما زیاد فراهم نشود.
  • دانشجویان، آینده سازان همه ابعاد کشور هستند و به دور از شعار ، این یک‌واقعیت است ، خود ما و همکاران، دانشجویان همین دانشگاه بودیم و هر کدام‌ در مسایل علمی اجرایی و خدماتی در خدمت دانشگاه و مردم هستیم.
  • گروه های پزشکی در آینده باید با نبوغ و‌خلاقیت و نیز کارآفرینی و شناخت مردم و جامعه در مقام یک فرد تاثیر گذار در همه ابعاد در جامعه ظاهر شود .
  • اخلاق ، انسانیت و دلسوزی ، سرلوحه کار ما باید باشد و در این زمینه آموزش ببینیم ، تمرین کنیم و آنها را پر رنگ در زندگی خود جاری کنیم.
  • توصیه برادرانه من این است که در کنار  فعالیت های دانشجویی، شرط لازم و بعد اصلی همان است که ما یک فرد حرفه ای توانا و خوب باشیم و کار اصلی یعنی آموزش را در اولویت اول قرار بدهیم.
  • رفتن و گذاشتن هنر نیست ، ماندن،  ساختن و خدمت کردن در کشور مهم است و نباید نا امیدی و‌ انگیزه کم ما را تحت تاثیر قرار دهد .
  • هیچ چیز به اندازه لبخند یک بیمار برای ما ارزشمند نیست.

https://t.me/olympiadkermanshah

۴ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۳۵