اخبار

مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان افتتاح شد.

مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان افتتاح شد.
مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان با حضور استاندار کردستان و مسؤولان دانشگاهی استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار فناوری ایسنا منطقه کردستان، عبدالمحمد زاهدی، استاندار کردستان، امروز در مراسم افتتاح مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اظهار کرد: وجود شرکت‌های دانش بنیان یکی از نیازهای اساسی است که در طی چند سال گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

زاهدی با بیان اینکه این دستاورد یعنی تبدیل علم به فناوری و ثروت یکی از گام‌های اساسی برای رسیدن به توسعه است، افزود: ما برای تولید ثروت و رسیدن به توسعه اقتصادی راه زیادی در پیش داریم و در جهت نیل به این مهم باید گام‌های محکمی برداریم.

وی با اشاره به اهمیت وجود و بکارگیری نخبگان، تصریح کرد: کارهای اداری نخبگان باید در اولویت سازمان‌ها باشد و من نیز آمادگی هرگونه همکاری در جهت تسریع و تسهیل حل مشکلات نخبگان را دارم.

طیب قدیمی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان و قائم مقام وزیر بهداشت در استان نیز گفت: راه‌اندازی مرکز رشد فناوری سلامت این دانشگاه، در پی موافقت معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان و در راستای اجرای پروژه‌های پزشکی دانشگاه است.

قدیمی خاطرنشان کرد: امیدوارم در راستای بحث‌های سلامت محور با حمایت مسؤولان استان و بنیاد نخبگان شاهد توان هم‌افزایی تولید علم در استان و نیز ایجاد مراکز مشابه باشیم.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کردستان با دارا بودن چندین مرکز تحقیقاتی، بستری مناسب برای تولید علم و دانش در زمینه‌های مختلف پزشکی است.

۲۳ آذر ۱۳۹۴ ۱۲:۰۲