اخبار

در یک همایش اعلام شد؛ شرکت های دانش بنیان تا سقف 20 میلیارد ریال تسهیلات لیزینگ دریافت می کنند

در یک همایش اعلام شد؛ شرکت های دانش بنیان تا سقف 20 میلیارد ریال تسهیلات لیزینگ دریافت می کنند
همایش توسعه بازار فناوری، تشریح طرح لیزینگ محصولات دانش بنیان با حضور بیش از 300 شرکت دانش بنیان و با هدف تشریح کلیات طرح لیزینگ محصولات دانش بنیان و آموزش نحوه استفاده از این تسهیلات تا سقف 20 میلیارد ریال به این شرکت ها برگزار شد.
به گزارش خبرنگارعلمی ایرنا، همایش توسعه بازارفناوری، تشریح طرح لیزینگ محصولات دانش بنیان با محوریت پارک فناوری پردیس و مرکز فن بازار ملی ایران امروز در سالن اجتماعات دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزارشد.

در این همایش شرکت ها و موسسات دانش بنیان تأیید صلاحیت شده سراسر کشور با شرایط و نحوه اعطای تسهیلات لیزینگ به خریداران محصولات دانش بنیان، شرایط دریافت تسهیلات ونیز آشنایی شرکتهای دانش بنیان تایید صلاحیت شده با فرآیندهای این طرح بیان شد.

این طرح از اواسط سال جاری با هدف تحریک تقاضا و توسعه بازار محصولات شرکتهای دانش بنیان با استفاده از منابع صندوق نوآوری و شکوفایی و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسط مرکز فن بازار ملی ایران به اجرا درآمده است.

در این همایش اکبرقنبرپور رییس مرکز فن بازار ملی ایران ضمن معرفی فن بازار، ساختار آن و نیزتوضیحاتی پیرامون روند لیزینگ محصولات دانش بنیان و نمایشگاه ویژه محصولات دانش بنیان افزود: در طرح لیزینگ، هر شرکت دانش بنیان تایید شده می تواند تا سقف 20 میلیارد ریال از تسهیلات استفاده کند. 

در این همایش پنلی با حضور حمیدرضا شاهوردی معاون صندوق نوآوری و شکوفایی، حسین صابری معاون توسعه فناوری پارک فناوری پردیس و سید روح الله میرامینی رییس صندوق توسعه فناوریهای نوین به منظور رفع ابهامات و پاسخگویی به پرسش های شرکتهای دانش بنیان حاضر در این نشست برگزار شد.

در این همایش علاوه بر شرکت های دانش بنیان ، کارگزاران منتخب تبادل فناورنیز حضور داشتند.
۱۵ دی ۱۳۹۳ ۱۱:۲۷