اخبار

موج ورود طرح های جدید به صندوق نوآوری و شکوفایی

موج ورود طرح های جدید به صندوق نوآوری و شکوفایی
مدیر برون سپاری صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد: با توجه به اینکه ورود طرح های دانش بنیان جهت حمایت در حال تشدید است، پیش بینی می شود، تا پایان سال 1000 طرح به صندوق مراجعه می کنند.

محمد قصاع با بیان اینکه صندوق نوآوری و شکوفایی فعالیت خود را از ابتدای سال جاری شروع کرده است به خبرنگار مهر گفت: قطعا و یقینا تا پایان سال 500 طرح برای تقاضای تسهیلات به صندوق مراجعه خواهند کرد اما پیش بینی می کنیم که تا پایان سال حدود 1000 طرح برای تقاضای تسهیلات به صندوق نوآوری و شکوفایی مراجعه کنند.

قصاع اظهار داشت: بیشتر طرح ها، نیاز به حمایت دارند و به محض اینکه ارزیابی طرح ها در صندوق نوآوری و شکوفایی در کارگروه دانش بنیان صورت گرفت، شرکت ها به دنبال در اختیار گرفتن تسهیلات هستند.

وی مشاوره دادن به شرکت ها را توسط صندوق نوآوری و شکوفایی مهم دانست و گفت: ممکن است شرکت ها شناخت خوبی از طرح های توجیهی نداشته باشند و از سمت صندوق قابل پذیرش نباشد که در این صورت با مشاوره هایی که به شرکت ها می دهیم، آنها را در مسیر عادی صندوق قرار می دهیم.

وی افزود: پس از مشاوره توسط صندوق، شرکت ها می توانند بعد از دو ماه در خواست واقعی خود جهت حمایت از طرحشان را به صندوق اعلام کنند.

به گفته وی هر شرکت دانش بنیان می تواند یک طرح را  به صندوق ارائه دهد تا به ارزیابی آنها بپردازیم.

۱۵ آذر ۱۳۹۳ ۱۲:۱۸