اخبار

برگزاری ایده بازار تخصصی مهندسی پزشکی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

برگزاری ایده بازار تخصصی مهندسی پزشکی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
دانشگاه صنعتی امیرکبیر، 26 آذر ماه، ایده بازار تخصصی مهندسی پزشکی را برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، بهزاد سیفی، سرپرست ایده بازار تخصصی مهندسی پزشکی، یافتن حلقه مفقوده میان صنعت و دانشگاه را از اهداف برگزاری این ایده بازار دانست و گفت: ایده بازار، محلی است که در آن صاحبان ایده را به صاحبان سرمایه و صنعت متصل می‌کند. علاوه بر آن در ایده بازارها صاحبان سرمایه نیز حضور دارند که مایل هستند در مدت زمان مشخص به ثروت و کارآفرینی برسند.

وی با اشاره به برگزاری ایده بازارهای تخصصی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطر نشان کرد: در این ایده بازار صاحبان ایده در حوزه تجهیزات مهندسی پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی و رشته های مرتبط با حوزه پزشکی می‌توانند ایده‌های خود را ارائه دهند.

سرپرست ایده بازار تخصصی مهندسی پزشکی با اشاره به نحوه برگزاری این ایده بازار، یادآور شد: برای این منظور طی اعلام فراخوانی کلیه صاحبان ایده در حوزه مهندسی پزشکی می توانند ایده‌های خود را از طریق سایت ایده این ایده بازار ارسال کنند و پس از داوری تعدادی از آنها برای ارائه حضوری انتخاب خواهند شد.

وی ادامه داد: در مرحله حضور صاحبان ایده‌های برتر باید ایده‌های خود را در زمان مشخصی برای هیات داوران و صاحبان سرمایه و صنعت ارائه دهند.

سیفی یادآور شد: اعضای هیات داوران مشتمل بر شش داور از میان اعضای هیات علمی، دو نفر از بخش صنعت و دو نفر در حوزه کارآفرینی هستند.

وی همچنین از برگزاری دوره های آموزشی برای صاحبان ایده‌های برتر خبر داد و اظهار داشت: در این دوره‌های آموزشی صاحبان ایده با نحوه ارائه ایده‌های خود بدون لو رفتن اصل ایده و از سوی دیگر نحوه مجاب کردن صاحبان سرمایه آشنا خواهند شد.

سیفی زمان برگزاری این ایده بازار را 26 آذرماه ذکر و خاطرنشان کرد که متقاضیان برای ارسال ایده‌های خود تا 14 آذرماه ماه جاری مهلت دارند.

۱۰ آذر ۱۳۹۳ ۱۰:۰۷