اخبار

صبح امروز و به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ نشست مشترک فن‌بازارها و کارگزاران مبادله فناوری کشور برپا شد

صبح امروز و به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ نشست مشترک فن‌بازارها و کارگزاران مبادله فناوری کشور برپا شد
نشست مشترک فن بازارها و کارگزاران مبادله فناوری کشور صبح امروز در دانشگاه شهید بهشتی تهران کار خود را آغاز کرد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صبح امروز (دوشنبه) با حضور مدیران وکارگزاران فن بازارهای منطقه ای و کارگزاران منتخب حوزه تبادل فناوری، نشست مشترک فن بازارها و کارگزاران مبادله فناوری کشور کار خود را آغاز کرد. 
براساس این گزارش، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری نیز بعد از ظهر امروز در این نشست درباره برنامه های معاونت علمی و جایگاه فن بازارها و شبکه کارگزاران در این برنامه ها، سخنرانی خواهد کرد.
این نشست که به همت پارک پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دو نیم روز برگزار می شود که بخش صبح به برگزاری دوره آموزشی و توجیه کارگزاران منتخب و در بخش بعدازظهر، به نشست مشترک اختصاص دارد. 
انتظارات و کارکردهای متقابل صندوق نوآوری و شکوفایی و شبکه فن بازارها و شبکه کارگزاران با سخنرانی دکتر بهزاد سلطانی رییس صندوق، گزارش عملکرد و وضعیت فن بازارهای منطقه ای و طرح های در دست اجرا توسط مهندس مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس معاونت علمی، از دیگر سخنرانی های این نشست است. 
مطالبی همچون ارائه کلیات و نقش فن بازار در اجرای طرح لیزینگ و تشریح فرآیند اجرایی، مفهوم لیزینگ و تبیین نقش طرف های انجام فرآیند لیزینگ، فرآیند ارزیابی ها و تهیه گزارشات اعتباری، جایگاه صندوق نوآوری و شکوفایی و برنامه های حمایتی آن، بیان نقطه نظرات و مسائل پیش روی فن بازارها به نمایندگی از مراکز و کارگزاران منتخب و اعطای مجوز بهره برداری فن بازارهای جدید، نیز در این نشست مطرح می شود. 
۴ آذر ۱۳۹۳ ۱۴:۳۱