اخبار

با حکم معاون علمی و فناوری رییس جمهوری؛ رییس پنجمین جشنواره ملی علم تا عمل منصوب شد

با حکم معاون علمی و فناوری رییس جمهوری؛ رییس پنجمین جشنواره ملی علم تا عمل منصوب شد
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، رییس پنجمین جشنواره ملی علم تا عمل را منصوب کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر محمود شیخ زین الدین معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی را به سمت رییس پنجمین جشنواره ملی علم تا عمل منصوب کرد.

براساس این گزارش، در متن این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، توانمندی و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه علم و فناوری و با استناد به بند یک ماده شش آیین نامه برگزاری پنجمین نمایشگاه و جشنواره ملی علم تا عمل، به موجب این ابلاغ جنابعالی را به عنوان رییس پنجمین جشنواره ملی علم تا عمل منصوب می نمایم.
در بخش دیگری از حکم انتصاب رییس پنجمین جشنواره ملی علم تا عمل می خوانیم: از آنجا که برگزاری جشنواره علم تا عمل با حضور طرح های فناورانه برگزیده از تمامی استان های کشور موجب ایجاد شور و نشاط در عرصه علم و فناوری در استان ها و رقابت میان فناوران می شود، برگزاری سالانه این جشنواره مورد تاکید است. لذا همکاری شایسته کلیه معاونت ها و واحدهای ذیربط در معاونت علمی و فناوری با دبیرخانه جشنواره مورد انتظار اینجانب است.
ستاری در بخش پایانی این حکم آورده است: امید است در پناه الطاف خداوند متعال، ضمن اتخاذ رویکرد ملی و فرادستگاهی و با همراهی و همکاری سایر دستگاه ها به خصوص استانداران محترم و مراکز علمی و فناوری کشور در برگزاری هر چه بهتر این رخداد مهم موفق و موید باشید.
محمود شیخ زین الدین هم اکنون سمت معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را برعهده دارد و دارای مدرک دکترای علوم و صنایع غذایی، با گرایش بیوتکنولوژی مواد غذایی از دانشگاه ناتینگهام انگلستان است. برخی از سمت هایی که وی پیش تر برعهده داشته است عبارتند از: رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، معاون توسعه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مدیر برتر فناوری کشور در سال1389، رئیس شاخه غرب آسیا وعضو هیات مدیره انجمن بین‌المللی پارک‌های علمی(IASP) از سال 2010 تا سال 2012، مدیر مر کز منطقه‌ای توسعه مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری تحت نظر یونسکو(IRIS)، رئیس جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی و مدیر پروژه infoDev (بانک جهانی) در مورد ارتقاء فعالیت مراکز رشد در ایران.
پنجمین جشنواره ملی علم تا عمل در نیمه اول اسفندماه برگزار می شود و رویکرد اصلی آن توجه کیفی به جای توجه کمی به فعالیت های شرکت های دانش بنیان است.

۲۷ آبان ۱۳۹۳ ۱۲:۱۰