اخبار

حمایت 28 میلیارد ریالی صندوق نوآوری‌ و شکوفایی از 6 طرح دانش‌بنیان

حمایت 28 میلیارد ریالی صندوق نوآوری‌ و شکوفایی از 6 طرح دانش‌بنیان
صندوق نوآوری و شکوفایی با اختصاص بیش از 28 میلیارد ریال از 6 طرح دانش بنیان در زمینه تولیدات صنعتی و طرح های پزشکی و تصویری حمایت کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، پس از انجام کارشناسی علمی - فنی و بررسی های لازم درباره بازار محصول و توانایی مالی و اداری شرکت‌های متقاضی، از میان طرح‌های ارزیابی شده از شرکت های دانش بنیان، با اختصاص بیست و هشت میلیارد و هشتصد میلیون ریال تسهیلات از 6 طرح اجرایی و تولیدی دانش بنیان دیگر حمایت کرد.
براساس این گزارش به هر یک از طرح های مصوب براساس نیاز و ارزیابی طرح، از مبلغ یک هزار و دویست میلیون ریال تا چهارده میلیارد و هشتصد میلیون ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.
همچنین در این جلسه تصویب شد با توجه به ضرورت تأمین فضا برای فعالیت و دسترسی آسان مخاطبان به صندوق، ساختمانی مناسب با فعالیت صندوق با امکانات مناسب خریداری شود.
در ادامه این جلسه، متن قرارداد کارگزاری ارزیابی شرکت ها و طرح ها از جمله تعهدات کارگزاران و نحوه ارزیابی واحد از شرکت ها و تعرفه کارمزد عاملان صندوق نوآوری و شکوفایی و نحوه پرداخت آن به تصویب هیأت عامل رسید. این مقررات پس از ابلاغ رئیس هیأت عامل و رئیس صندوق اجرایی خواهد شد.

۲۳ مهر ۱۳۹۳ ۰۹:۰۲