اخبار

فرصت حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور

فرصت حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور
به گزارش روابط عمومی ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور (Kiah Invex 2018) با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بورس، امور بانکی، بیمه و خصوصی‌سازی و حمایت از شرکت‌های خلاق،‌ فناور و دانش‌بنیان از 30 مهر تا 3 آبان ماه 1397 در جزیره کیش برگزارمی‌شود.

شایان ذکر است با اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده، فضای مناسبی جهت حضور شرکت‌های فناور به منظور معرفی طرح‌های دانش‌بنیان با قابلیت سرمایه‌گذاری اختصاص یافته است.
گفتنی است در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری ملی و بین‌المللی از جمله بانک‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی حضور خواهند یافت و فرصت مغتنمی به منظور تعامل هرچه بیشتر صاحبان طرح‌ها و ایده‌های دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاران به وجود خواهد آمد.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در جهت حمایت از اکوسیستم استارت‌آپی و دانش بنیان در پاویون خود با ارائه تسهیلاتی، حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها را تسهیل نموده و  تنها در بخشی از آن با حمایت‌های خود هزینه حضور استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان را تا حد زیادی کاهش داده است.
همچنین ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز اقداماتی را به منظور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان جهت حضور در این نمایشگاه به کار گرفته است.
در این رویداد ۴ روزه، ضمن اختصاص غرفه‌ها و کانتر‌هایی به استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، چندین برنامه جانبی از جمله رویداد استارت‌آپ دمو (ارائه استارت‌آپ‌ها به سرمایه گذاران) برگزار می‌شود.
علاقمندان به حضور در این پاویون، از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان گرفته تا شتابدهنده‌ها و صندوق‌های خطر پذیر و پارک‌های علم و فناوری و دیگر اعضا و شرکت‌های خدمات دهنده به اکوسیستم استارت‌آپی و دانش بنیان می‌توانمند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://www.kishinvex.ir مراجعه کنند.

۱۵ مهر ۱۳۹۷ ۰۹:۰۳